سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه حمیدیه:

مردم حمیدیه همیشه پای انقلاب و نظام ایستاده اند

حجت الاسلام لفته‌پور گفت: مردم همیشه پای انقلاب و نظام ایستاده اند و از آرمان‌های آن دفاع می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سعید لفته‌پور، امام جمعه حمیدیه گفت: مردم همیشه پای انقلاب و نظام ایستاده و از آرمان‌های آن دفاع می‌کنند؛ بنابراین خدمت‌رسانی به مردم این منطقه بسیار مهم است و روند آب‌رسانی به مردم آسیب‌دیده از کمبود آب، بهتر از گذشته شده است.

او بیان داشت: شاهد حضور ۲۰ تانکر آب برای رسیدن آب شرب به روستا‌های حمیدیه هستیم و این حرکت جهادی باید همچنان ادامه دهد و روحانیت نیز در کنار این مردم حضور دارد و تلاش می‌کند به نحوی به ابراز همدردی و کمک‌رسانی به مردم این منطقه بپردازد و این افتخار بزرگی است که روحانیت خود را همدرد مردم می‌داند.

حجت‌الاسلام لفته‌پور تصریح کرد: آب از نیاز‌های اصلی مردم است و روحانیت کمر همت بسته و خودشان در کنار سایر نیرو‌ها به این امر مهم می‌پردازد، زیرا مردم حمیدیه کسانی هستند که حماسه نهم مهرماه را در سال ۱۳۵۹ خلق کردند و این حماسه در تاریخ به ثبت رسید.

امام جمعه حمیدیه ادامه داد: برخی روستا‌های حمیدیه در شرایط خشک‌سالی و بی‌آبی حاکم بر خوزستان بسیار متأثر شده‌اند به گونه‌ای که آب مناسبی برای احشام آن‌ها نمی‌رسد؛ این روستا‌ها اغلب لوله‌کشی آب دارند، ولی آبی در لوله‌های روستاهایشان جریان ندارد و مجبور هستند که به صورت روزانه آب خود را از فروشندگان دوره گرد که به صورت وانت و سه‌چرخه وارد روستا می‌شوند، خریداری کنند.

این مقام مسئول گفت: در اعتراضات اخیر  برخی افراد اغتشاشگر در میان مردم حضور داشتند که سبب شده تا دشمن از این فرصت سوءاستفاده کنند؛ البته اعتراض به وضعیت موجود، حق قانونی و به جای مردم است و باید انجام شود، ولی تعرض به اموال عمومی و مردم هرگز مورد تأیید هیچ کسی نیست.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.