سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور سه نوع مجوز برای متقاضیان ثبت باشگاه ورزشی

برای متقاضیان ثبت باشگاه ورزشی سه نوع مجوز با عنوان‌های فاقد زمین، با زمین و تاسیس از سوی اداره کل ورزش و جوانان صادر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علیرضا عموزاده مسئول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: برای متقاضیان ثبت باشگاه ورزشی سه نوع مجوز با عنوان‌های فاقد زمین، با زمین و تاسیس از سوی اداره کل ورزش و جوانان صادر می‌شود که تاکنون از مجموع ۹۹۳ مجوز رسمی صادر شده ۵۹۶ باشگاه فعال و در حال خدمت رسانی به علاقمندان هستند.

او افزود: از مجموع ۵۹۶ باشگاه فعال در سطح استان، ۱۷۰ باشگاه بدنسازی، ۱۵۰ باشگاه ورزش‌های همگانی، ۱۳۰ مجوز تاسیس باشگاه چندمنظوره توپی و مابقی مختص به دیگر رشته‌های ورزشی است.


بیشتربخوانید


عموزاده اضافه کرد: هم اکنون ۱۴۰ باشگاه در رشته‌های مختلف به صورت اختصاصی در حوزه بانوان فعالیت می‌کنند.

او اظهار داشت: ۱۰۰ باشگاه جدید در سال ۱۳۹۹ تاسیس شد و کرونا آسیب جدی به ورزش وارد کرد به طوری که ۲۰ باشگاه در این ایام تعطیل شدند و بزرگترین مشکلات فعلی این قشر قرار گرفتن در لیست مشاغل گروه دو، الزام به پرداخت اجاره بها، عدم درآمد، گرانی تجهیزات ورزشی و... است.

عموزاده تصریح کرد: در چهار سال گذشته و برای اولین بار در کشور مجوز فعالیت ۲۳ باشگاه قایقرانی صادر که منجر اشتغال زایی قابل توجهی در این بخش شده است.

او ادامه داد: رفتینگ یا قایق سواری در رودخانه‌های خروشان، یک ماجراجویی گروهی است که توسط یک راهنما در رودخانه‌های روان و خروشان برگزار می‌شود. این ورزش معمولا بین دو تا سه ساعت به طول می‌انجامد که در آن شما گاهی به پارو زدن نیاز پیدا می‌کنید، اما در بیشتر مواقع این جریان آب است که شما را به جلو می‌کشاند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.