سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت:

کمپین واکسیناسیون با هدف ترغیب مردم سیستان و بلوچستان اجرا شده است

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در سیستان و بلوچستان گفت: کمیپن واکسیناسیون حداکثری، تداوم زندگی" با هدف ترغیب افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان به تزریق واکسن و نشان دادن اهمیت این موضوع اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر حمید سوری نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در سیستان و بلوچستان گفت:پویش" واکسیناسیون حداکثری، تداوم زندگی" در سیستان‌وبلوچستان از ۲۸ تیرماه آغاز شده و به مدت ۱۰ روز ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: از تمامی مردم سیستان وبلوچستان که واجد شرایط دریافت واکسن کرونا هستند، درخواست می‌کنیم تا با دریافت واکسن علاوه‌بر حفظ سلامتی خود که اولویت است، باعث محدود شدن انتشار ویروس در جامعه شده و به کادر بهداشت و درمان کمک کنند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان۹۰ هزار و ۷۶۷ دز واکسن کرونا بر اساس سند ملی واکسیناسیون کووید-۱۹ در سیستان و بلوچستان به گروه‌های هدف تزریق شده است.

دکتر سید محمد هاشمی شهری افزود: در این مدت ۷۳ هزار ۸۲۵ دوز در نوبت نخست و ۱۶ هزار و ۹۴۲ دز در نوبت دریافت واکسن تزریق شده است.

وی ادامه داد: هم اینک با هدف دسترسی مردم ۱۶ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان راه اندازی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تلقیح واکسن به منزله ایمنی کامل نیست بلکه هم استانی‌های عزیز بایستی همچنان استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را مدنظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه پویش همگانی واکسیناسیون کرونا با شعار «واکسیناسیون حداکثری، تداوم زندگی» در سیستان و بلوچستان در حال اجراست گفت: به محض انجام واکسیناسیون گروه‌های سنی بالای ۶۰ و ۷۰ سال که تاکنون واکسن تزریق نکرده‌اند با توجه به واکسن‌های ارسالی از سوی وزارت بهداشت واکسیناسیون گروه‌های سنی پایین‌تر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.