سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی به ۶۷۰ پروند تعزیراتی در تیرماه امسال

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از رسیدگی به ۶۷۰ فقره پرونده تخلف در تیرماه امسال خبر داد.

حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به این که در تیر ماه امسال در بخش کالا و خدمات ۲۸۹ پرونده وارد و ۲۶۸ پرونده مختومه شده است گفت: میزان محکومیت این تعداد پرونده ۲۳ میلیارد و ۱۴ میلیون و ۵۷۷ هزار ریال برآورد شده است.

او با اشاره به این که در بخش قاچاق کالا و ارز ۳۲۵ پرونده وارد و ۳۰۱ پرونده مختومه شده است افرود: میزان محکومیت این تعداد پرونده ۳۲ میلیارد و ۶۷۶ میلیون و ۱۹۳ هزار ریال برآورد شده است.

حسن پور با اشاره به این که در این مدت در بخش بهداشت، دارو و درمان ۱۱۲ پرونده وارد و ۱۰۱ پرونده مختومه شده است اظهار کرد: میزان محکومیت این تعداد پرونده یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال برآورد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: بیشترین تخلفات در بخش کالا و خدمات به ترتیب شامل عدم درج قیمت، گران فروشی و عدم ارائه فاکتور خرید بوده است.

او ادامه داد: بیشترین تخلفات در بخش دارو و درمان شامل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم رعایت مقررات بهداشت محیطی و به کارگرفتن افراد فاقد صلاحیت بوده است.

حسن پور بیان کرد: در بخش قاچاق کالا و ارز به ترتیب بیشترین تخلفات مربوط به ورود و خروج کالا از مسیر غیر مجاز یا بدون تشریفات گمرکی، حمل کالای قاچاق و نگهداری عرضه و فروش کالای قاچاق در واحد‌های صنفی بوده است.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.