سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الهامی: فردا شاهد بازی خوبی از سوی تیم‌های استقلال و نساجی خواهیم بود

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی این تیم برابر استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران  در نشست خبری قبل از بازی این تیم برابر  استقلال اظهار کرد: قبل از شروع صحبت های خود پیروزی والیبالیست‌های تیم ملی و کسب مدال طلای جواد فروغی  را تبریک می‌گویم. فروغی در هر ۲ جبهه قهرمان محسوب می‌شود. او هم قهرمان است و هم مدافع سلامت که کار جهادی می‌کند.

الهامی افزود: فردا شاهد یک بازی سخت و تاکتیکی از سوی هر ۲ تیم خواهیم بود، چون هر ۲ تیم به این بازی به شکلی نگاه می‌کنند که به روند موفقیت خود ادامه بدهند. امیدوارم در نهایت تیمی که شایسته است به برتری برسد.

استقلال پرافتخارترین تیم آسیا است 

او گفت: مجموعه تیم نساجی تا اینجا خوب کار کرده است، اما اکنون  به تیم قابل احترام و پرافتخارترین تیم آسیا رسیده ایم. استقلال تیمی است که محبوبیت خاصی بین هواداران دارد و روال خوبی در ۸-۹ هفته گذشته داشته است.

سرمربی نساجی تصریح کرد: تیم استقلال نتایج خوبی گرفته و دربی را برده است. استقلالی‌ها توانسته اند به جایگاه اصلی خود  برسند و هواداران را راضی کنند. امیدوارم آن‌ها در ادامه راه موفق شوند البته ما هم نساجی هستیم و جایگاه خوبی داریم. هر ۲ تیم در دور برگشت امتیازات نزدیک به هم جمع کرده اند و از شرایط خوبی برخوردار هستند.

او درباره  اینکه آیا نساجی در ۲ بازی آتی با تمام قوا بازی می‌کند یا خیر گفت: ما در تمام بازی‌ها چه ۱۰ و چه ۱۱ نفر باشیم برای برد وارد زمین می‌شویم. ما نفرات اصلی یا ذخیره نداریم. امکان دارد فردا تغییراتی داشته باشیم.

سرمربی نساجی درباره اینکه آیا قول می‌دهد فصل آتی تیم خوبی بسته شود یا خیر گفت: اکنون درباره اینکه چه تیمی بسته شود، نمی‌توانم حرفی بزنم. امید‌های نساجی قهرمان کشور شده اند و حق آن‌ها این است که خودشان را در ادامه راه نشان دهند. حضور در تیم بزرگسالان مزد زحمات آن‌ها است مگر اینکه خودشان بخواهند به تیم‌های دیگر بروند.

الهامی درباره  رتبه ایده آل  نساجی در پایان فصل گفت: مهم این است که اتحاد و شخصیت داریم. ما برای جدول بازی نمی‌کنیم، اما امیدوارم نتایجی بگیریم که لایق هواداران باشد. فردا هم دل هواداران نساجی و استقلال با تیمشان است و من امیدوارم تیم ما با یک بازی خوب و با کیفیت ۳ امتیاز لازم را کسب کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.