سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه آزاد بوشهر باید به قطب تولید و صادرات تبدیل شود

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: منطقه آزاد بوشهر می‌تواند موقعیت مهمی برای توسعه استان باشد به شرطی که زمینه برای تولید و صادرات در آن فراهم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بیان کرد: منطقه آزاد بوشهر می‌تواند موقعیت مهمی برای توسعه استان باشد به شرطی که زمینه برای تولید و صادرات در این منطقه فراهم شود و مسائل مختلف از جمله محیط زیست و.... به شکل صحیح مدیریت شود.

او ادامه داد: بوشهر استانی است که هیچ کمبودی ندارد و منابع مختلف در استان وجود دارد و باید به صورت صحیحی این منابع و ظرفیت‌ها هدایت و مدیریت شوند که نتیجه آن به نفع مردم باشد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هدف منطقه آزاد بوشهر باید تولید و صادرات باشد، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم توسعه تولید تاکید ویژه‌ای دارند و باید در راستای منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

جمیری عنوان کرد: در سالی که مزین به نام سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است، باید تلاش کنیم که زمینه برای جهش تولید فراهم شود و یکی از نقاط مهمی که در توسعه تولید نقش دارد، منطقه ویژه اقتصادی بوشهر است.


بیشتر بخوانید


او با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای رونق تولید و توسعه اشتغال، گفت: در دولت آینده هم باید با استفاده از ظرفیت‌های استان بوشهر زمینه برای تقویت تولید در استان فراهم شود.

منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ظرفیت مناسبی برای استقرار منطقه آزاد است

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز فت: زیرساخت‌های مناسب در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر شرایط مناسبی را برای استقرار منطقه آزاد بوشهر فراهم کرده است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

حسین نامور با اشاره به وجود بیش از ۵۰ هکتار انبار روباز و سرپوشیده در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، افزود: این انبارها در زمان حاضر محل خوبی برای ورود کالاهای اساسی به کشور است.

او بیان کرد: به منظور همراهی با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی زیرساخت‌های خوبی در این منطقه ایجاد شده و زمینه برای تولید و اشتغال به خوبی فراهم است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.