سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید معاون درمان علوم پزشکی شیراز از بیمارستان علی اصغر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف بررسی نحوه ارائه خدمات در مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر (ع)، از این بیمارستان معین کرونا ویروس بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اورنگ ایلامی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در بازدید از مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر (ع) با اشاره به بحران کروناویروس  و نیازمندی‌ها در مراکز درمانی گفت: میزان مرگ و میر بیماران مبتلا به کروناویروس در فارس پایین‌تر از میزان کشوری بوده است.

او شرایط موج پنجم کرونا را نسبت به موج‌های پیشین این بیماری شدیدتر دانست و بیان کرد: با آمار بالایی از بیماران بد حال در بیمارستان‌ها مواجه هستیم که ضرورت مشارکت مردم در رعایت شیوه نامه بهداشتی را جدی‌تر می‌سازد.

 ایلامی در این بازدید با حضور در بخش‌های مختلف  بیمارستان، ضمن گفتگو با بیماران و مراجعان بیمارستان، از نزدیک روند خدمت رسانی را پایش کرده و دستورات لازم را در زمینه ارتقای کیفی و کمی خدمات صادر کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز  در نشستی با حضور مسئولان و تیم درمانی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)  پیگیری برای رفع موارد مطرح شده  را در دستور کار خود قرار داد.

در این نشست هم اندیشی، مسئولان بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) گزارشی از فرآیند‌های پذیرش و درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ به معاون درمان دانشگاه ارائه دادند و در پایان نیز  از تلاش و ایثارگری کادر درمان به ویژه کارکنان  این بیمارستان تقدیر شد.

انتهای پیام/ت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.