سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش منتخبین شورا‌های شهر استان مرکزی شروع شد

مراسم آموزش منتخبین ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر‌های استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم آموزش ۱۷۷ نفر منتخبین ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر‌های استان مرکزی به صورت وبینار آغاز شد.

استاندار مرکزی در مراسم افتتاحیه این مراسم گفت: با شروع به کار دوره ششم شورا‌های اسلامی استان، مسئولان در برابر دعوت شورا باید حضور پیدا کنند، در غیراینصورت با آن‌ها حتما برخورد خواهد شد.

آقازاده افزود: باید بین اعضا شورا‌ها و مسئولان یک ارتباط صمیمانه وجو داشته باشد تا بتوان خدمات بهتری به مردم ارائه کرد.

زندیه وکیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم در این مراسم گفت: طبق دستورالعمل وزرات کشور شورا‌ها از ابتدای شهریور ماه جاری کار خود را آغاز می‌کنند.

نظری، رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی هم گفت: در نظام جمهوری اسلامی همه مسئولیت‌ها مبتنی بر انتخاب مردم است و باید تلاش شود تمامی امور در راستای خدمت هر چه بهتر به مردم باشد.

کریمی نماینده مردم اراک، خنداب کمیجان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: ۲ هزار ناظر در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ کار نظارت بر انتخابات را برعهده داشتند و در انتخابات شورا‌ها ۹۷۲ نفر در شورا‌های اسلامی شهر‌ها و ۵ هزار و ۳۵۳ نفر در روستا‌ها ثبت نام کردند.

قربانی دادستان اراک هم گفت: باید وحدت، هماهنگی، همدلی و تعامل در شورا‌ها حاکم باشد و در راستای عمران و ابادانی شهری گام برداشت و شورا‌ها باید به مسائل فرهنگی در شهر‌ها و روستا بیشتر توجه کنند.

حیدری، مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری مرکزی گفت: دوره‌های آموزشی برای ۱۷۷ نفر منتخب شورا‌ها اغاز شده و به صورت وبینار برای این افراد برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.