سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی:

مشکلات کنونی نتیجه ضعف مدیران در انجام وظایف قانونی است

حسنوند با بیان اینکه مشکلات کنونی به دلیل ضعف مدیران در انجام وظایف قانونی است، گفت: دشمنان به دنبال فروپاشی از درون با موج سواری از اعتراضات هستند.

فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست امروز شورای اداری اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جمهوری اسلامی علمی را در دنیا برداشته است که برداشتن این علم در تقابل با تمام امیال کشور‌های استکباری بوده و بیش از ۴۲ سال است که هزینه آن را می‌پردازد.

او با بیان اینکه ملت ایران از ادامه مسیر دست برنخواهد داشت و دشمنان اسلام نیز دست از دشمنی با جمهوری اسلامی برنخواهند داشت، افزود: شعار ملت ما تا ادامه مسیر و ظهور بوده و شعار دشمنان و عمل آن‌ها فروپاشی و از بین بردن نظام است.

حسنوند اظهار داشت: جنگ بین حق و باطل تمام نشدنی است، ملت ایران دست از اعتقادات خود برنخواهند داشت و مسیری که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ترسیم و تبیین کرده اند به لطف خدا ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی مشکلات به وجود آمده کشور را در اثر ضعف و ناکارآمدی مسئولان و مدیران در انجام وظایف قانونی خود دانست و تصریح کرد: دشمنان با طراحی و توطئه به شیوه‌ها و روش‌های جدید به دنبال فروپاشی نظام جمهوری اسلامی هستند، وجود مشکلات و مطالبات به حق مردم باعث شد تا دشمنان با موج سواری به بهانه مطالبات به حق مردم اتفاقاتی را رقم بزنند و به دنبال فروپاشی نظام از درون باشند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسی که مدیر و مسئول اداره است و در این جایگاه قرار دارد حتما برتری، شایستگی و لیاقت داشته و باید در عمل با اقدامات به موقع و موثر و خدمت صادقانه به مردم گام بردارد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.