سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال غریق با وانت!

غریق ۸ ساله‌ای که در نبود آمبولانس با وانت به بیمارستان منتقل شده بود جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کلیپی از انتقال یک دختر بچه به بیمارستان با یکدستگاه وانت در فضای مجازی منتشر و در آن اعلام شده بود این کودک خردسال در آب‌های ساحلی بابلسر غرق شده، اما به دلیل نبود آمبولانس در منطقه با وانت به مرکز درمانی منتقل شده است.

امیری دبیر هیات نجات غریق و غواصی شهرستان بابلسر با بیان اینکه این دختر بچه ۸ ساله و یک پسر ۱۹ ساله مشهدی هنگام شنا در پارکینگ ۲ ساحلی دچار حادثه شده بودند، گفت: محلی که این دو نفر وارد آب شده بودند جزء مناطق ممنوعه شنا بود، اما ناجیان غریق به سرعت خود را به محل حادثه رساندند و هر دو را از آب بیرون کشیدند.

او افزود: ناجیان غریق تنها برای اعلام هشدار و جلوگیری از حوادث پیش بینی نشده در سواحل مستقر هستند و وظیفه آنان نیز در مواقع بروز حادثه بیرون کشیدن غریق از دریا است.

دبیر هیات نجات غریق و غواصی شهرستان بابلسر در خصوص نبود آمبولانس و انتقال این غریق با وانت به مرکز درمانی، گفت: یک دستگاه آمبولانس در این منطقه مستقر بود، اما چند دقیقه قبل از حادثه غرق شدن این کودک، اتفاق دیگری روی داد و مجبور به ترک محل شده بود.

امیری افزود: ناجیان غریق بر اساس وظیفه انسانی خود و لزوم انتقال سریع این دو غریق به مراکز درمانی با وانت متعلق به هیات نجات غریق که در ساحل پارک شده بود آن‌ها را به بیمارستان شفا بابلسر منتقل کردند.

او افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی متاسفانه کودک ۸ ساله جان خود را از دست داد و پسر ۱۹ ساله مشهدی فعلا زنده، اما در کما است.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.