سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت حل مشکل مکان برای اجرای طرح منطقه ویژه اقتصادی تاکستان

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: زمین معرفی شده برای احداث منطقه ویژه اقتصادی تاکستان دارای مشکلات جزئی و حل شدنی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار در جلسه نشست بررسی مشکلات منطقه ویژه اقتصادی تاکستان گفت: زمین معرفی شده برای احداث منطقه ویژه اقتصادی تاکستان دارای مشکلات جزئی و حل شدنی است که باید تا هفته آینده برای حل آن راهکار ارائه شود.

وی اضافه کرد: تعدادی تکه سفال‌های شکسته در زمین منتخب پیدا شده است و از همین رو باید مورد تحقیق و تایید سازمان میراث فرهنگی قرار گیرد تا اقدامات فیزیکی پروژه، پس از تایید سازمان میراث فرهنگی آغاز شود و بعدا مشکلی ایجاد نشود.

معاون عمرانی استاندار گفت: برخی معارض هم در خصوص قطعات زمین منتخب نیز پیدا شده است که باید بر اساس دستور قضایی، مطابق با قیمت روز قطعات از آن‌ها خریداری شود.

فرخزاد افزود: جهت سرعت در روند کار بهتر است شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان متولی سیاست گذاری و پیگیری کار‌ها معرفی شود و یک طرح توجیهی نیز از فعالیت‌هایی که قرار است در منطقه ویژه اقتصادی صورت گیرد؛ ارائه شود.

وی اضافه کرد: منطقه ویژه اقتصادی تاکستان، تحولی بنیادین در پیشرفت و توسعه استان قزوین در پی خواهد داشت و نیاز است تمام دستگاه‌های اجرایی ذی ربط در خصوص رفع موانع مشکلات این منطقه اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.