سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای عملیات محرومیت‌زدایی در سنگان خواف

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رسول الله (ص) سنگان گفت: ۳۰ پروژه محرومیت‌زدایی از محل اعتبارات بسیج سازندگی در بخش سنگان خواف انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یعقوب زنگویی فرمانده حوزه مقاومت بسیج رسول الله (ص) سنگان گفت: در بخش سنگان خواف تعداد ۳۰ پروژه محرومیت‌زدایی را از محل اعتبارات بسیج سازندگی شروع کرده‌ایم که تعداد ۱۵ پروژه به کمک گروه‌های جهادی تحویل نیازمندان شد و ۱۵ پروژه دیگر نیز تا پایان تابستان تحویل آنان می‌شود.

او با اشاره به اینکه در این بخش ۱۴ گروه جهادی فعالیت می‌کنند، افزود: بیشترین پروژه‌ها در قالب بازسازی، مرمت و ترمیم خانه‌ها از قبیل گچ‌کاری، ساخت سرویس بهداشتی و حمام و نیز ایزوگام بوده که اعتبارات آن از محل بسیج سازندگی و معرفی افراد از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت گرفته است و برای هر خانه میانگین ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعتبار در نظر گرفته شد و باکمک خیرین وضعیت زندگی مردم را بهبود بخشید.


بیشتر بخوانید


فرمانده حوزه مقاومت بسیج رسول الله (ص) سنگان ادامه داد: گروه‌های جهادی از اول تیرماه کار خود را در این بخش آغاز کرده‌اند و با تامین اعتبار از سوی بسیج سازندگی برای تامین مصالح با کار جهادی خانه‌های نیازمندان را بازسازی و مرمت می‌کنند.

هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح مواسات و همدلی، ۷۰ سری جهیزیه به مبلغ ۷۳۵ میلیون تومان و بیش از ۴ هزار بسته بهداشتی و ماسک در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی (طرح مسجد سنگر سلامت) در این منطقه توزیع شده است.

 

انتهای پیام//ف.ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.