سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان:

کرونا باعث تعطیلی تالار‌های پذیرایی زنجان شد

بازرگان بابیان اینکه شیوع دوباره ویروس کرونا باعث تعطیلی تالار‌های پذیرایی استان شده است، گفت: تالار‌های پذیرایی با ۴۰ درصد ظرفیت کار می‌کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، بازرگان رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان بابیان اینکه شیوع دوباره ویروس کرونا باعث تعطیلی تالار‌های پذیرایی در استان زنجان شده است، گفت: شیوع کرونا خسارت زیادی به تالار‌های پذیرایی استان زنجان وارد کرده است.

او افزود: در هفته‌های گذشته که زنجان نارنجی بود تالار‌های پذیرایی تنها با ۴۰ درصد ظرفیت کار می‌کردند که این اصلا به نفع تالارداران نیست.

رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان گفت: تالار‌های پذیرایی ماهیانه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان ضرر می‌کنند و از دیروز هم با تغییر رنگ زنجان از وضعیت نارنجی به قرمز تمام مراسم‌های عروسی در تالار‌های زنجان لغو شده و تا اطلاع ثانوی هم مراسم عروسی در تالار‌ها نخواهیم داشت.

بازرگان ادامه داد: خسارت وارده به تالار‌ها قابل جبران نیست چرا که بیش از یک و نیم سال است این صنف هیچ فعالیت مدونی نداشته و شرایط سبب شده تا هر روز یکی از تالار‌ها از گردونه فعالیت و چرخه اقتصادی خارج شود.

او افزود: اگر زنجان تا چند روز آینده از وضعیت قرمز خارج نشود بسیاری از تالار‌ها دچار ورشکستگی می‌شوند چرا که ایام عید غدیر خم نزدیک است و مراسم عروسی‌ها هم زیاد شده، ولی تالار‌ها نمی‌توانند فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.