سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار خداآفرین مطرح کرد؛

واحد‌های مسکونی بالادست خمارلو باید تخلیه شوند

 فرماندار خداآفرین با اشاره به وقوع رانش زمین در برخی نقاط شهرستان خداآفرین گفت: ساختمان‌های مسکونی بالا دست شهر خمارلو که در معرض خطر رانش قرار دارند باید تخلیه شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امیری راد فرماندار خداآفرین در جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران با کمیته بررسی رانش‌های اخیر در  شهرستان خداآفرین با اشاره به وقوع رانش زمین در برخی نقاط شهرستان خداآفرین گفت: بر اساس نظر و تشخیص کارشناسان حوزه زمین‌شناسی، تا زمان وصول نتیجه نهایی تحقیقات و بررسی‌های تکمیلی، ساختمان‌های مسکونی بالا دست شهر خمارلو که در معرض خطر رانش قرار دارند، باید تخلیه شوند.

امیری راد  افزود: رعایت نکردن روند قانونی ساخت و ساز‌ها در محدوده و حریم شهر در کنار خاکبرداری‌های غیر کارشناسی و غیر اصولی، موجب وقوع رانش در دامنه‌های داخل شهر خمارلو شده است.

او گفت: متاسفانه برخی همشهریان بدون توجه به اهمیت رعایت روند قانونی ساخت و ساز‌ها در محدوده و حریم شهر، زمینه را برای رانش‌ها و تبدیل آن به بحرانی بزرگ را فراهم می‌کنند که باید جلوگیری شود.

امیری راد افزود: شهرداری محدوده احتمال بروز رخ‌داد‌های رانش را به شهروندان اطلاع رسانی کند و با افرادی که به‌صورت غیر مجاز اقدام به خاکبرداری و ساخت و ساز در این منطقه می‌کنند با ابزار‌ها و اختیارات قانونی برخورد کند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.