سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در برازجان راه‌اندازی شد

سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهر برازجان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و بسیج جامعه پزشکی در خیابان جمهوری اسلامی این شهر راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ماریا خویش‌دوست رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونای بسیج در راستای گام پنجم طرح واکسیناسیون شهید قاسم سلیمانی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوادالائمه، کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان راه‌اندازی شده است.

او افزود: این، سومین مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر برازجان است که در مسجد امام حسین (ع) خیابان جمهوری (حسین‌آباد) واقع شده است و با حضور نیروهای داوطلب بسیجی و مراقبین سلامت شبکه بهداشت و درمان به جمعیت تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت امام حسین و روستاهای حومه این مرکز خدمات ارائه خواهد کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ادامه داد: در این مرکز واکسیناسیون افراد ۵۰ سال به بالا بر اساس تماس تلفنی و نوبت دهی انجام می‌گیرد تا از تجمع افراد پیشگیری شود و واکسیناسیون در محیطی ایمن انجام گیرد.


بیشتر بخوانید


خویش‌دوست عنوان کرد: اکنون ۱۹ مرکز واکسیناسیون در شهرستان دشتستان در دو نوبت صبح و بعدازظهر فعال هستند.

او بیان کرد: جمعیتی که در مجموع باید در شهرستان دشتستان واکسینه شوند ۱۷۳ هزار نفر است که تاکنون حدود ۲۷ هزار نفر از افراد بالای ۵۰ سال نفر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: با توجه به جمعیت، امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک با همکاری هلال‌احمر مرکز چهارم واکسیناسیون کرونارا در برازجان راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.