سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندان تزریق واکسن کرونا را جدی بگیرند

دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: تزریق هر دو نوبت واکسن کرونا لازم است ؛ شهروندان واکسیناسیون را جدی بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرشید فریور دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به تداوم روند واکسیناسیون در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در استان سمنان گفت: متاسفانه شنیده‌ها حاکی است برخی شهروندان گروه‌های هدف از تزریق واکسن امتناع می‌کنند و یا به رغم اطلاع رسانی همکاران مراکز واکسیناسیون برای تزریق مرحله دوم واکسن مراجعه نکرده اند.

فریور با بیان اینکه تزریق هر دو مرحله واکسن کرونا لازم است تاکید کرد: برای ایمنی کامل ضمن تزریق هر دو نوبت واکسن، افراد باید پس از واکسیناسیون همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و زدن ماسک را رعایت کنند.

فریور تصریح کرد: همه افراد متولد سال ۱۳۴۰ به قبل باید با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir، نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پس از دریافت پیامک نوبت دهی در زمان مشخص شده به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته، متاسفانه دو نفر در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

وی افزود: در این مدت تست کرونای ۱۷۶ نفر هم مثبت اعلام شده و این افراد هم اگکنون مراحل درمان خود را در منازل طی می‌کنند

به گفته وی، ۶۳ نفر از افراد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان هم اکنون بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری هستند که این تعداد نگران کننده است.

دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، از مردم خواست با پرهیز از برگزاری دورهمی‌ها و شرکت در مجالس، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

انتهای پیام / گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.