سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از ۱۱ تن گوشت قربانی بین نیازمندان لامردی

مسئول ستاد عید قربان لامرد از توزیع بیش از ۱۱ تن گوشت گوسفند قربانی در بین مستمندان، فقرا و مددجویان شهرستان لامرد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام محمدجواد اسدی مسئول ستاد عید قربان لامرد اظهار کرد: به همت ستاد عید قربان شهرستان که متشکل از دفتر امام جمعه، اداره تبلیغات اسلامی، بسیج حوزه شهری، کمیته امداد، بهزیستی، مؤسسات خیریه، اتاق اصناف، بازاریان، شهرداری، کانون خادمیاران و گروه‌های جهادی است، در روز عید سعید قربان مجموعاً بیش از ۱۱ تن گوشت قربانی میان مستمندان، فقرا، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و عموم نیازمندان توزیع شد.

او افزود: حدود ده هزار و چهارصد کیلوگرم گوشت قربانی توسط مؤمنان بخش اشکنان و حدود هزار کیلوگرم با هماهنگی ستاد عید قربان در شهر لامرد تهیه و توزیع شده است.

حجت‌الاسلام اسدی با اشاره به اینکه این مقدار قربانی با هماهنگی و نظارت ستاد عید قربان شهرستان صورت گرفته است، افزود: علاوه بر این مقدار، این امر خیر به صورت گسترده و پراکنده نیز توسط مؤمنین و عموم مردم در روز عید قربان، در سطح شهرستان صورت گرفته است.

مسئول ستاد عید قربان لامرد، این رویداد مهم را نشانه‌ای از اراده مستحکم مردم در راستای کمک‌های مؤمنانه و حس هم نوع دوستی مردم نیک‌اندیش این شهرستان در روز عید قربان دانست.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.