سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای هوا در کردستان حدود دو درجه افزایش می یابد

رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده دمای هوای کردستان حدود ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، نشمیل احمدیانی رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان اظهار داشت: طی روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده دمای هوای استان حدود ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد و تا اواسط هفته گرما تداوم دارد.

احمدیانی گفت: در شبانه روز گذشته سلین با دمای ۴۳ درجه گرمترین و قاملو با هشت درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان  به ثبت رسید.


او افزود: در این مدت دمای شهر سنندج مرکز استان نیز در سردترین نقطه، ۱۶ درجه و در گرمترین حالت ۴۰ درجه سانتی گراد گزارش شد.

رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان عنوان کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، هوای استان تا اواسط هفته آینده پایدار است و در این مدت در ارتفاعات و نیمه شرقی استان در ساعات بعدازظهر وزش باد و غبار محلی خواهیم داشت.

او یادآور شد: با توجه به افزایش دما و وزش باد امکان آتش سوزی در مراتع و جنگل‌های استان وجود دارد که لازم است تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی اندیشیده شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.