سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری ماهشهر:

شهید پرست‌های بسیار زیادی داریم که آماده جان فشانی هستند

بندری گفت: ما شهید پرست‌های بسیار زیادی داریم که آماده جان فشانی برای این نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ️فریدون بندری سرپرست فرمانداری ماهشهر ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت شهید ضرغام پرست، گفت: ️ما شهید پرست های بسیار زیادی داریم که آماده جان فشانی برای این نظام هستند که با وجود چنین روحیه و فرهنگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی همانند فرهنگ ایثار و شهادت شکست ناپذیر خواهد بود.

او در ادامه بیان داشت: شهید ضرغام پرست یکی از بااخلاق‌ترین و خوش نام‌ها در جبهه‌ی دفاع از امنیت شهرستان ماهشهر در ایام اغتشاشات بود که به فیض عظیم شهادت نائل شد.

بندری تصریح کرد: پیامی که در این مقطع حساس می‌توان داشت این است که فرزندان عزیز این مرز و بوم با تمام توان و جدیت و تمام قطرات خونی که در رگ‌های این عزیزان ساری و جاری است از انقلاب و نظام اسلامی عزیزمان دفاع خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری ماهشهر ادامه داد: همان راهی که حضرت سید الشهدا(ع) داشتند را با الگو سازی چنین مسیری، دقیقا بر همان راه قدم برداشت و پیام دیگر برای تمام ایادی استکبار چه جیره خواران داخلی که روز به روز دشمنی آن‌ها بیشتر شده و چه آن‌هایی که از بیرون به این نظام چشم طمع داشتند، اگر در هر شرایطی چه در شرایط سخت تحریم، شراط سخت اقتصادی و معیشتی تمام توان خودشان را به کار بگیرند که این نظام را با چالش جدی ایجاد بکنند، نخواهد توانست.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
اهوازی
۲۱:۵۰ ۰۱ مرداد ۱۴۰۰
مرگ بر منافق