سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ساری:

اجازه ندهید مازندران به خوزستانی دیگر تبدیل شود

امام جمعه ساری با هشدار به اینکه مازندران هم از نظر آب وضعیت مشابه خوزستان دارد، گفت: اجازه ندهید مازندران به خوزستانی دیگر تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله محمدی لائینی امام جمعه شهرستان ساری در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با بیان اینکه آینده مازندران با روال کنونی به سرنوشت خوزستان مبدل می‌شود و فردای این استان، امروز مناطق جنوبی است، افزود: جمع آوری آب‌های سطحی و جلوگیری از هدر رفت آب و روش‌های نوین تامین آب باید رویکرد مسئولان مرتبط باشد.

او به بحران آب و تنش‌های خوزستان اشاره کرد و آن را بی کفایتی بعضی مسئولان و مدیران اجرایی دانست و گفت: طرح آبرسانی و ایجاد زیر ساخت‌های مناسب در این استان با اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار چرا اجرایی نشد.

آیت الله محمدی لائینی افزود: خوزستان آب شیرین سطحی فراوانی و سرمایه‌های زیر زمینی شرشار دارد و مردم آن نباید نیازمند آب باشند.

امام جمعه شهرستان ساری چالش واحد‌های تولیدی مانند هفت تپه و نیشکر و واحد‌های دیگر خوزستان را نیز نتیجه کوتاهی‌ها و مدیریت نادرست خواند و گفت: مردم خوزستان که در خط مقدم دفاع بودند و تمام شهر‌ها و روستا‌های آن در جنگ آسیب دیده است نباید کاستی و نارسایی داشته باشد.

او با اشاره به اینکه مناسبت‌های اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: تکریم و تعظیم و تبیین پیام غدیر وطیفه یکایک مردم و فرهیختگان است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه غدیر تاریخی و رویداد آن باید به بهترین صورت ممکن تبیین شود، گفت: یکی از پیام‌های غدیر ورود دین در تشکیل نظام اسلامی و نفی جدایی دین از حکومت است.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.