سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی رنگ‌ها و جزئیات هدفون Galaxy Buds ۲

جدیدترین اخبار درباره رنگ‌ها و جزئیات هدفون Galaxy Buds ۲ را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، در این گزارش می‌خواهیم نگاهی به هدفون‌های بی سیم سامسونگ Galaxy Buds ۲ داشته باشیم که قرار است در رویداد معرفی محصول ۱۱ آگوست سامسونگ معرفی شود.

هدفون گلکسی بادز ۲، در چهار رنگ سبز، بنفش، سفید و سیاه راه اندازی می‌شود و در دسترس خواهد بود. البته ممکن است رنگ‌های دیگری مانند زرد نیز اضافه شود تا باعث افزایش علاقه به فروش شود. در تصویر زیر نسخه‌های طرح و رنگ Galaxy Buds ۲ با جزئیات معمول آن، ارائه شده است.

مقایسه هدفون Galaxy Buds ۲ با OG Galaxy Buds

هدفون Galaxy Buds ۲ یک وارث مستقیم OG Galaxy Buds است و خطوطی مانند Buds Plus، Buds Live یا Buds Pro را ندارد. با توجه به تنظیم میکروفن غنی، در Galaxy Buds ۲ حذف نویز فعال به صورت واقعی وجود خواهد داشت و این بیشترین تفاوت آن با OG Buds است.

هدفون بی سیم Galaxy Buds ۲ از اتصال بلوتوث LE برخوردار بوده و کیس شارژر مطابق با آن (شماره مدل EP-QR۱۷۷) دارای یک باتری ۵۰۰ میلی آمپری است. برای مقایسه، در حالی که OG Buds بسته تقریبا ۶۰ میلی آمپر ساعتی در هر کدام از هدفون‌ها داشت، اما باتری آن‌ها بسیار کمتر از ۲۵۲ میلی آمپر ساعت بود.

ایرپاد جدید در مقایسه با نسل پیشین  خود تفاوت‌های جزئی در طراحی ظاهری دارد؛ افزون براین محفظه شارژ این ایرپاد جدید، بیشتر شبیه‌  گلکسی بادز لایو و گلکسی بادز پرو شده است.

 گفتنی است  در قسمت پشتی محفظه، کابل و درگاه  USB-C  وجود دارد تا استفاده کننده اقدام به شارژ آن کند؛ همچنین در قسمت جلو  ایرپاد چراغ LED تعبیه شده است تا در زمان شارژ، اعلان‌های مختلف  را به کاربر ارائه بدهد.  افزون بر این چراغ دیگری نیز در درون جعبه قرار گرفته است  تا وضعیت شارژ شدن ایرپاد را به مصرف کننده نشان دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.