سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی اصفهان:

دمای هوای اصفهان به ۴۲ درجه سانتیگراد می‌رسد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به روند افزایشی دما در روزهای پیش رو، گفت: دمای هوای شهر اصفهان به ۴۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آسیه آقایی کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: طبق الگو‌های هواشناسی، جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است و آسمان بیشتر مناطق صاف تا کمی ابری در ساعات بعد از ظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

او با بیان اینکه از فردا شنبه وزش باد در نیمه شرقی استان با گرد و خاک محلی همراه است، افزود: وقوع این پدیده در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان دور از انتظار نیست ضمن اینکه هوا در ساعات صبح غبارآلود است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا سه درجه‌ای بیشینه دما در ۲۴ ساعت آینده، ادامه داد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۴۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

آقایی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۴۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.