سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاچاق شبانه هیزم در مازندران

کامیون‌های حامل هیزم غیر مجاز، نیمه شب در عباس آباد توقیف شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سینا عبدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری عباس آباد از توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل هیزم غیر مجاز در نیمه شب گذشته در حال حرکت به سمت کارخانه پارس نئوپان نشتارود خبر داد و گفت: با هوشیاری نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی عباس آباد این خودرو‌ها توقیف و متخلفان بازداشت شدند.

او افزود: در این عملیات از دو کامیون توقیف شده ۱۵ تن هیزم غیر مجاز جنگلی کشف و ضبط شد.

عبدی گفت: پس از بررسی‌های فنی و بازجویی‌های اولیه مشخص شد که افراد متخلف هیزم غیر مجاز را از استان‌های همجوار بارگیری و قصد تخلیه محموله در کارخانه پارس نئوپان نشتارود داشته که با هوشیاری و سرعت عمل به موقع نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی عباس آباد به دام افتادند.

او با اشاره به ماده ۴۸ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع گفت: حمل چوب، هیزم و ذغال حاصل از درختان جنگلی در تمام نقاط کشور ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری عباس آباد با اشاره به عزم جدی و قانونی نیرو‌های منابع طبیعی در مقابله با فعالیت‌های مجرمانه در اراضی ملی از مردم و دوستداران طبیعت خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در منابع طبیعی و یا قاچاق چوب و هرگونه فرآورده‌های جنگلی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب، مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.