سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خبر داد؛

آغاز انتخابات هیئت‌مدیره انجمن هنرهای‌ نمایشی خراسان رضوی

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: انتخابات هیئت‌مدیره انجمن هنرهای‌نمایشی خراسان رضوی از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد روشندل سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه انتخابات هیئت‌مدیره انجمن هنر‌های نمایشی خراسان رضوی برای تعیین اعضا در قالب نشست‌های هماهنگی از هفته آینده آغاز می‌شود، گفت: با برگزاری جشنواره تئاتر و انتخابات انجمن هنر‌های نمایشی خراسان رضوی، زیرساخت‌های مطالبه به حق گروه‌های نمایشی به ویژه در روز‌های دشوار شیوع کرونا فراهم می‌شود و هیئت مدیره جدید انجمن هنر‌های نمایشی با برخورداری از انرژی جوان و رویکرد حفظ و ترویج فرهنگ متناسب با پایتخت فرهنگی جهان اسلام باید بتواند امور مربوط به حوزه نمایش استان را پیش ببرد.

او افزود: همچنین ثبت نام از گروه‌های نمایشی برای شرکت در سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر خراسان رضوی از طریق سایت "ایران تئاتر"  آغاز شده است.

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: پیش از این فراخوان جشنواره تئاتر خراسان رضوی هم منتشر شد تا مقدمات تهیه تولیدات نمایشی برای ورود گروه‌های منتخب تئاتر استان به جشنواره  تئاتر فجر فراهم شود.


بیشتر بخوانید


روشندل با اشاره به وجود ۴۳ گروه نمایشی ثبت شده در خراسان رضوی، بیان کرد: انتظار می‌رود گروه‌های نمایشی در استان، مشارکت بالایی در جشنواره تئاتر خراسان رضوی داشته باشند و با هماهنگی‌هایی انجام گرفته شده با انجمن‌های هنری مقرر شده است تا از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد و مجتمع‌های فرهنگی – هنری استان در این زمینه بهره گرفته شود.

او تصریح کرد: مراسم اختتامیه جشنواره استانی تئاتر در دهه اول آبان ماه امسال برگزار می‌شود که نحوه برگزاری آن به صورت مجازی یا حضوری بسته به شرایط شیوع کرونا و تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.