سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش نیروهای جهادی ماهدشت روی کرونا را کم کرد/ نخ و سوزنی که برای اشتغال می‌دوزد

گروه جهادی امام رضا(ع) حوزه ۵۱۷ ناحیه جواد الائمه(ع) ماهدشت پای کار آمده است تا در مسیر کارآفرینی برای اقشار آسیب‌پذیر قدمی بردارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشور و استان البرز، گروه‌های جهادی همچون گروه جهادی امام رضا(ع) حوزه ۵۱۷ ناحیه جواد الائمه(ع) ماهدشت پای کار آمده اند که در کنار کمک به حفظ سلامت جامعه در راستای کارآفرینی و اشتغالزایی برای افراد جویای کار و رونق بخشی به اقتصاد خانواده های آسیب پذیر نیز گام بردارند.

علیرضا الله‌یاری، مسئول رسانه‌ای گروه جهادی امام رضا(ع) حوزه ۵۱۷ ناحیه جواد الائمه (ع) ماهدشت در خصوص فعالیت ها و اهداف این گروه جهادی، گفت: این گروه جهادی همزمان با شیوع ویروس کرونا کار خود را با ضد عفونی کردن و گندزدایی معابر و اماکن عمومی شهر ماهدشت آغاز کرد.

او افزود: گروه جهادی امام رضا(ع) حوزه ۵۱۷ ناحیه جواد الائمه (ع) ماهدشت با توجه به نیاز جامعه با برپایی کارگاه‌های تولید ماسک و محلول ضد عفونی و توزیع آن بین افراد جامعه کار خود را ادامه داد و با گسترش این کارگاه‌ها در زمینه های مختلف و در جهت کارآفرینی و اشتغالزایی برای اقشار آسیب‌پذیر توانسته است برای ۴۰ نفر از ۱۲۰ نفر افراد تحت پوشش خود شغل ایجاد کند.

الله‌یاری گفت: از آنجایی که متقاضی برای آموزش و اشتغال زیاد است از مسئولان مربوطه می‌خواهیم که با حمایت های بیش از پیش خود ما را یاری کنند تا با گسترش این کارگاه‌ها بتوانیم زمینه کار آفرینی بیشتری را برای اقشار آسیب‌پذیر به‌خصوص قشر جوان ایجاد کنیم.

گروه جهادی یادشده پیش از اشتغال افراد، آنان را در دوره‌های مهارت آموزی، آموزش می‌دهد.

انتهای پیام / ر. ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.