سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار مسئولان سپاه استان قم با خانواده محافظ سردار دل ها

جمعی از مسئولان سپاه استان قم با خانواده شهید شهروز مظفری نیا محافظ قمی شهید سردار سلیمانی دیدار کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حجت الاسلام جعفر آزادمنش ،جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، سرهنگ موحد ،جانشین فرمانده سپاه استان و حیدرلو ،مسئول ایثارگران سپاه قم با خانواده شهید شهروز مظفری نیا دیدار کردند.

حجت الاسلام آزادمنش در این دیدار با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی در خصوص شهدا گفت: شهدا مرگ تاجرانه دارند جان خود را که زوال پذیر و از بین رفتنی اما برای هر کسی ارزشمند است، به خاطر دین و دفاع از حرم اهل بیت با خدا معامله کردند و خدا در عوض بهشت و سعادت ابدی را به آن‌ها می‌دهد.

او در ادامه گفت: خانواده شهداء به خاطر صبر زینب وار در پیشگاه الهی دارای ارج و قرب می‌باشند و ان شاء الله همه‌ ما مورد لطف و رحمت و شفاعت شهدا قرار بگیریم.

آزادمنش بیان کرد:شهدا بعد از شهادتشان به قول حضرت آقا نطقشان باز می‌شود و همه ما در مشکلات و گرفتاری‌ها متوسل به این بزرگواران می‌شویم.

شهروز مظفری نیا سرتیم حفاظت سردار قاسم سلیمانی و از مدافعان حرم حضرت زینب (س) بود که روز ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ در فرودگاه بغداد همراه حاج قاسم، ابومهدی و چند تن دیگر از همرزمانش مورد حمله تروریستی قرار گرفت و به شهادت رسید.

شهید سرهنگ پاسدار شهروز مظفری‌نیا در تیرماه سال ۱۳۵۷ در قم چشم به جهان گشود،از این شهید بزرگوار ۲ دختر ۶ و ۱۲ ساله به نام‌های نرگس و نیلوفر و یک پسر به نام علیرضا به یادگار مانده‌است.

منبع:خبر بسیج

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.