سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیوع کرونا همه بیمارستان‌ها در خراسان رضوی را به حالت آماده باش درآورد

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به علت شیوع کرونا و شرایط قرمز در خراسان رضوی، تمام بیمارستان ها در این استان به حالت آماده باش درآمده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر انجیدنی دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بیماران بستری کرونایی زیر پوشش بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم اکنون از مرز هزار نفر گذشته و این تعداد در خراسان رضوی به هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است.

او افزود: هم‌اکنون تمامی بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و دستور داده شده تمامی عمل‌های غیرضروری و الکتیو لغو شوند و تمام ظرفیت‌های بیمارستان‌های عمومی و خصوصی به درمان کرونا اختصاص اختصاص پیدا کند.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: از سوی دیگر، بازرسان اداره نظارت در محل بیمارستان‌ها حضور دارند و بر روند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و انجام عمل‌های جراحی غیر ضروری نظارت می‌کنند.

انجیدنی بیان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و رعایت فاصله اجتماعی توجه داشته باشند.

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.