سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های هفته ملی مهارت در سیستان و بلوچستان مجازی برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به ۶ مرداد روز ملی کارآفرینی و مهارت و فرا رسیدن هفته ملی مهارت گفت: با توجه به همه گیر شدن کووید۱۹ جهت حفظ سلامت جامعه اکثر برنامه‌های این هفته در استان به صورت تبلیغاتی، اطلاع رسانی و مجازی برگزار خواهد شد.

خداداد اولیایی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،اظهارداشت: نشست‌های تخصصی چالش‌های هفته ملی مهارت آسیب‌شناسی می‌شود تا با برنامه‌ریزی منسجم شاهد توسعه و ترویج آموزش‌های مهارتی در این هفته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: جوانان و جویندگان شغل جامعه هدف آموزش مهارتی بوده و این نقش مخاطب خاص آموزش فنی و حرفه‌ای در هفته ملی مهارت هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مهارت به منظور توسعه ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی با ایجاد انگیزه و عزم ملی برای دستیابی به فرصت‌های شغلی پایدار و اطلاع‌رسانی هدایت و فراگیر کردن هر چه بیشتر آموزش‌های مهارتی در سطوح مختلف است.
وی افزود: اجرای برنامه‌های متنوع به صورت مجازی در هفته ملی مهارت به منظور آشنایی مخاطبان و گروه‌های هدف با رسالت این دستگاه اولویت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سیستان و بلوچستان است.
اولیایی گفت: نصب بنر، پخش تیزرهای تبلیغاتی آموزش‌های مجازی از طریق شبکه استانی و شبکه‌های اجتماعی، افتتاح سالن آمفی تئاتر، افتتاح بیش از بر پنج مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی و افتتاح بیش از بر ۱۵ آموزشگاه آزاد، برگزاری نمایشگاه مجازی دستاوردهای حوزه مهارتی ،در سطح استان تشکیل ویدئو کنفرانس تخصصی مهارت و فرهنگ مراکز آموزشی با حضور استاندار و تجلیل از مربیان کارآفرینان نمونه از جمله برنامه‌های اصلی هفته ملی مهارت است .

وی اظهارداشت: زندگی بدون مهارت و کارآیی فرد در جامعه بوده و در جامعه نیاز به این است که جوانان شاغلان جویندگان کار و افرادی که در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند به نوعی با توانمندی را حتی به ایجاد شغل و کسب درآمد بپردازند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان از برگزاری رقابت‌های المپیاد با حضور شرکت کنندگان از ۳۱ استان به میزبانی این استان خبر داد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.