سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر حوزه‌های علمیه کشور:

فعالیت‌های علمی و رسانه‌ای فرج نژاد عند الله ماجور خواهد بود

آیت الله اعرافی گفت: فعالیت‌های علمی، رسانه‌ای و هدفمند فرج نژاد در حوزه انقلاب‌اسلامی عند الله ماجور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور درگذشت محمدحسین فرج نژاد، پژوهشگر و عضو انجمن فضای مجازی حوزه علمیه را تسلیت گفت.

در پیام آیت الله  اعرافی در پی درگذشت این پژوهشگر ارجمند و فرهیخته  آمده است:

خبر تلخ و غم‌انگیز درگذشت فاضل گرانقدر، پژوهشگر ارجمند و فرهیخته جناب محمدحسین فرج نژاد (طاب ثراه) به همراه اعضای خانواده (ره) در سانحه رانندگی موجب تاسف شد. 

وی ادامه داد: فعالیت های علمی، رسانه‌ای اثرگذار و هدفمند در حوزه انقلاب‌اسلامی و اهداف آن از جمله یادگار‌های آن دانشور متعهد است که عند الله ماجور خواهد بود.

امام جمعه میبد افزود: اینجانب با تسلیت به بازماندگان، دوستان و همکاران آن فقید سعید، از درگاه خداوند برای ایشان و اعضای خانواده‌شان، غفران و روح و رضوان ربوبی و برای بازماندگان، سلامتی و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

موتورسیکلت حامل محمدحسین فرج‌نژاد و خانواده اش، چهارشنبه شب در بلوار غدیر استان قم با یک خودرو سواری برخورد کرد که پنج عضو این خانواده جان به جان‌آفرین تسلیم کردند.

فرج نژاد مولف ده‌ها مقاله و کتاب تخصصی در زمینه‌های مختلف مخصوصا در زمینه رسانه بود. مرحوم فرج نژاد از اساتید مبرز صهیونیست شناسی در کشور به شمار می‌رفت و مقالات مهمی در این زمینه نوشته بود. طبق گفته منابع مطلع، اسم ایشان در لیست ترور موساد قرار داشته است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.