سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۳۳ درصدی مرسوله های پُستی در کردستان

مدیرکل پُست کردستان گفت: در سه ماهه اول سال، ۴۷۰ هزار و ۸۸۰ مرسوله پُستی در استان جا به جا شد که نسبت به مدت مشابه پارسال، حدود ۳۳ درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،طاهر محمدی مدیرکل پُست کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان خرداد، ۴۷۰ هزار و ۸۸۰ مرسوله پستی در استان جا به جا شد که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۳۵۴ هزار و ۲۴۵ فقره بوده است.

او افزود: در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰، اداره کل پُست کردستان از لحاظ درآمدی رتبه پنج و از نظر جا به جایی و ترافیک مرسوله‌های پستی رتبه ۶ کشور را کسب کرده است.

مدیرکل پُست کردستان با اشاره به اینکه ارسال بسته‌های پُستی (مگر در موارد خاص) همان روند عادی را دارد، افزود: برخی امور مربوط به ارسال مرسوله پُستی هم هوشمندسازی و از مشکلات تاخیر در جابجایی مرسوله‌ها جلوگیری شده است.

محمدی بیان کرد: زمان به مقصد رسیدن بسته‌های پُستی با توجه به نوع عادی، سفارشی، ویژه بودن، داخل استان، استان‌های همجوار و سایر استان‌ها متفاوت بوده، اما روند توزیع عادی است و در پیک جدید کرونا نیز هیچگونه مشکلی از این بابت وجود ندارد.

او از مردم خواست در صورت مراجعه به ادارات پُست، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و اظهار داشت: مراجعان آدرس و کدپستی مرسوله را دقیق ثبت کنند تا مشکلی در روند ارسال بسته به وجود نیاید.

در حال حاضر ۱۹۱ دفتر پست روستایی و ۱۹۰ دفتر پست شهری در کردستان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.