سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۵ درصد از افراد ۶۰ تا ۶۵ سال زنجانی واکسن کرونا دریافت کرده اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تاکنون به بیش از ۵۵ درصد از افراد ۶۰ تا ۶۵ سال در استان زنجان واکسن کرونا تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در مناطق مختلف استان زنجان، گفت: پوشش واکسیناسیون گروه سنی بالای ۸۰ سال در شهر‌های زنجان، ابهر، خدابنده و خرمدره به ترتیب ۶۹، ۸۳، ۸۸ و ۷۳ درصدو در شهر‌های طارم، ایجرود، ماهنشان و سلطانیه نیز به ترتیب۸۳، ۸۷، ۸۱ و ۸۰ درصد بوده است.

او افزود: پوشش تزریق واکسن کرونا در گروه سنی ۷۵ تا ۷۹ سال در شهر‌های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره و طارم به ترتیب ۷۳، ۸۱، ۸۳، ۷۷ و ۸۵ درصد و در شهر‌های ایجرود، ماهنشان، سلطانیه نیز ۸۵، ۷۷ و ۷۵ درصد ثبت  شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: وضعیت پوشش تزریق واکسن کرونا در گروه سنی ۷۰ تا ۷۴ سال در شهر‌های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم، به ترتیب ۷۸، ۸۴، ۸۴، ۸۶، ۸۱ درصد و در شهر‌های ایجرود، ماهنشان و سلطانیه نیزبه ترتیب ۸۲،۷۳ و ۸۵ درصد اعلام شده است.

قزلباش افزود:  پوشش واکسن در گروه‌های سنی ۶۵ تا ۶۹ سال در شهر‌های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم، ایجرود، ماهنشان و سلطانیه به ترتیب ۶۸،۸۰، ۷۹، ۷۶، ۷۳،۸۳، ۶۳ و ۸۰ درصد بوده است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.