سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع خبرداد؛

تداوم اعزام تانکر‌های آبرسان وزارت دفاع به استان خوزستان

سلیمانی معاون مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع از ارسال تانکر‌های آب توسط وزارت دفاع به استان خوزستان خبر داد.

‌به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر سلیمانی معاون مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع درباره اعزام تانک‌های آبرسان به استان خوزستان گفت: برابر اوامر وزیر محترم دفاع ۱۰ دستگاه خودرو تانکر آب از طرف وزارت دفاع برای آبرسانی و رفع مشکل عزیزانمان در استان خوزستان اعزام و از روز شنبه در روستا‌های مختلف شهرستان حمیدیه مشغول خدمت رسانی شده اند.

وی با بیان اینکه این تانکر‌ها در قالب قرارگاه مردم‌یاری عاشورائیان وزارت دفاع و در راستای کمک به مشکل کم آبی استان خوزستان انجام می‌شود تصریح کرد: ظرفیت این تانکر‌ها ۱۰ تا ۱۵ هزار لیتر آب است و انشالله در روز‌های آتی سیل کمک‌ها به استان خوزستان بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
دولت مردمی و بی نهایت کاری جناب آقای رئیسی
۲۰:۴۹ ۳۱ تير ۱۴۰۰
دولت روحانی از اولین روزی که اومد رو کار به فکر آمریکا بود به جای اینکه به فکر حل مشکل آب مناطق محروم ایران باشه تو این 8 سال همه ی فکر و ذکرش فقط و فقط برجام لعنتی بود نه چیزه دیگه الان هم این وضع بی آبی جای تعجب نداره طبیعی هست
ناشناس
۰۹:۰۶ ۳۱ تير ۱۴۰۰
جواب گریه های اون طفل معصوم که پدرش شهید شده رو باید کی بده ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۱:۲۹ ۳۱ تير ۱۴۰۰
جواب دهها میلیون مردم ایرانی که یاسیاست غلط وحزب گرایی وبیسواد وناتوان دراداره کشورکه به فقارت ارتقا یافتن را کی باید بدهد؟ یک نفر یک طفل پدرش شهید شده قطعا مورد حمایت نظام قرارمیگیرد ولی کودکانی که بخاطر سیاست غلط ولجبازی ورود واکسن کرونای را ممنوع اعلام کردند وروزانه دهها نفر میمیرند یتیم میشوند ویا پدرانشان ازکار برکنار میشوند را کی باید بدهد تو دلت برای یک طفلی که پدرش شهید شده را دیدی ودهها هزار کودک یتیم وفقیر را نمیبینی؟
ناشناس
۱۷:۵۶ ۳۱ تير ۱۴۰۰
کاربر محترم 11:29 ممنوعیت ورود برخی واکسن ها به خاطر لجبازی نبوده.به خاطر این بوده که آنها قبلاً داروی مسموم وارد کشور می کردند که باعث مسمویت همین کودکانی شما از آنها نام می برید می شده.شما از کودکان فقیر و یتیم حرف می زنید ولی من بعید می دانم دلتان برای آنها بسوزد.