سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام‌ جمعه بندر ماهشهر:

برنامه‌های متنوعی برای هفته ولایت برگزار می‌شود

حجت الاسلام غبیشاوی از برگزاری ۳۶ برنامه متنوع در قالب ۵ کارگروه در هفته ولایت و عید غدیرخم در بندر ماهشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام‌ جمعه بندر ماهشهر گفت: عید غدیر به عنوان یکی از اعیاد بزرگ شیعیان است و ابعاد مختلف این رویداد باید احیا شود تا بتوانیم خود را با دستورات غدیر محک زده و در راستای دستورات این واقعه مهم قدم برداریم.

او افزود: غدیر یعنی مطالبه گری و با توجه به بیانات رهبری در خصوص مطالبه گری باید در این زمینه برای رفع مشکلات مردم قدم برداشته شود.

غبیشاوی بیان داشت: یکی از اصول مهم غدیر دشمن شناس بودن در ابعاد مختلف و مقابله با تهاجم دشمن خصوصا در این زمان تهاجم فرهنگی است، باید هشیارانه در این زمینه قدم برداریم و بتوانیم در تمام عرصه‌ها دوست را از دشمن تشخیص دهیم.

امام‌ جمعه بندر ماهشهر تصریح کرد: با توجه به اهمیت این ایام از ماه گذشته اقدام به تشکیل ۵ کارگروه از جمله، کارگروه مواکب، مواسات، مراسمات، ورزشی و خانواده در قالب ۳۶برنامه اجرا خواهد شد و کمک مسئولان و خیرین در تشکیل این مراسم و همچنین اطعام بیش از ۲۰ هزار نیازمند در این عیدبزرگ قدمی بسیار بزرگ و خوشحال کننده ایست که می‌توان برای شناساندن ابعاد واقعه غدیر و ترویج فرهنگ امامت انجام داد.

او در پایان گفت: به منظور تبلیغ این ایام مبارک اعزام مبلغین به روستا‌های شهرستان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

برچسب ها: دهه ولایت ، عید غدیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.