سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصرف ۴۳۶ میلیون مترمکعب گاز در چهارمحال و بختیاری

سرپرست شرکت گاز چهارمحال و بختیاری، از مصرف ۴۳۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در ۳ ماهه ابتدایی امسال در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سلیمیان سرپرست شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: در ۳ ماهه ابتدایی امسال ۴۳۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف شد.

او افزود: مصرف گاز در چهارمحال و بختیاری در سال‌های اخیر با توجه به توسعه شبکه گاز و جذب مشترکین جدید، افزایش داشته و هرسال نیز به میزان مصرف به ویژه در فصول سرد سال افزوده می‌شود، که این مهم بایستی با ارایه الگو‌های بهینه مصرف، فرهنگسازی استفاده ایمن از گاز طبیعی، مدیریت شود.


بیشتر بخوانید


سلیمیان اضافه کرد: از کل گاز مصرف شده در استان، ۱۸۵ میلیون متر مکعب مربوط به مصرف خانگی و صنعتی و ۲۰۰ میلیون متر مکعب گاز نیز به مصرف صنایع عمده (فولاد، سیمان و پتروشیمی) رسیده است.

او ادامه داد: این میزان مصرف گاز طبیعی در استان ۶.۸ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشته که بخش خانگی و صنعتی با ۴۴ میلیون متر مکعب کاهش مصرف و بخش صنایع عمده (فولاد، سیمان و پتروشیمی) با ۱۳ میلیون متر مکعب، رشد مصرف گاز نسبت به سال ۱۳۹۹ مواجه بوده است.

سلیمیان صرفه جویی در مصارف خانگی در استان را چشمگیر بیان کرد و اظهار داشت: با توجه به افزایش روزافزون دمای هوا و مصارف بیش از اندازه برق در کشور از عموم مشترکین عزیز گاز طبیعی خواهشمندیم با صرفه جویی در مصرف گاز و رعایت الگو‌های مصرف، موجبات تامین پایدار انرژی را فراهم کنند.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: شرکت گاز ، گاز طبیعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.