سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش قربانیان کرونا در انگلیس همزمان با لغو محدودیت‌ها

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد میزان مرگ ۹۶ نفر در بیست و چهار ساعت گذشته در پنج ماه اخیر سابقه نداشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در آغاز لغو محدودیت‌های کرونایی در انگلیس، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی این کشور اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۶ نفر به علت ابتلا به کرونا جان باختند که این میزان مرگ بر اثر کرونا در یک شبانه روز طی پنج ماه اخیر سابقه نداشته است.

در دومین روز لغو محدودیت‌های کرونایی در انگلیس در حالی که نخست وزیر و وزیران بهداشت و خزانه داری این کشور به علت ابتلا به کووید مجبور به ماندن در قرنطینه هستند، اعلام شد شمار قربانیان کووید به بالاترین میزان در پنج ماه اخیر رسیده است.

بنا بر آمار اعلامی دولت انگلیس تاکنون در این کشور ۱۲۸ هزار و ۹۱۹ نفر قربانی ویروس کرونا شده اند.

دولت انگلیس فقط افرادی را که تا ۲۸ روز پس از ابتلا به کووید- ۱۹، جان ببازند قربانیان ویروس کرونا محسوب می‌کند.

مرکز ملی آمار انگلیس در تازه‌ترین گزارش اعلام کرد: بیش از ۱۵۴ هزار گواهی فوت به علت ابتلا به ویروس کرونا در این کشور صادر شده است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی در انگلیس همچنین در شبانه روز اخیر، ۴۶ هزار و ۵۵۸ نفر دیگر در این کشور به کووید-۱۹ مبتلا شدند.

با مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونای بیش از ۴۶ هزار نفر دیگر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۵ میلیون و ۵۶۶ هزار و ۱۶۰ نفر رسید.

بدین ترتیب، در دو هفته اخیر شمار مبتلایان به کووید در یک روز در انگلیس از ۳۰ هزار نفر فراتر رفته است.

دکتر سوزان هاپکینز (Susan Hopkins)، مدیر بهداشت عمومی در سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس ماه گذشته در نشست کمیته علوم و فناوری مجلس انگلیس به نمایندگان مجلس این کشور گفت: شمار واقعی مبتلایان روزانه به کرونا دو برابر آمار دولتی است.

در حالی شمار مبتلایان و جان باختگان از کرونا با جهشی تازه در انگلیس در حال افزایش است که سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس اعلام کرد: تا روز سه شنبه این هفته حدود ۴۶.۴ میلیون نفر دوز اول و حدود ۳۶.۳ میلیون نفر نیز هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

گفتنی است دولت انگلیس از روز دوشنبه ۲۸ تیر همه محدودیت‌های کرونایی را در این کشور لغو کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.