سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر بهداشت در سفر به بم:

پیک سنگین کرونا بم را درگیر کرده است/ بم با کمبود تخت روبه رو نیست

جان بابایی گفت: در استان کرمان شرایط کرونا رو به افزایش است و در حال حاضر پیک سنگین ویروس بم را در گیر کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دیشب جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان پاستور بم بازدید کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت از  بخش‌های مختلف بیمارستان پاستور و بیماران بستری کرونایی بازدید و از نزدیک مشکلات و کمبود‌های درمانی شرق استان کرمان را در شرایط سخت کرونا  بررسی کرد.

جان بابایی معاون وزارت بهداشت در سفر به بم گفت: در استان کرمان شرایط کرونا رو به افزایش است و در حال حاضر موج سنگین کرونا بم را در گیر کرده است و در حال حاضر ۲۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بم شناسایی شده اند که از این تعداد۱۰۰ بیمار بستری و بقیه به صورت سرپایی در مراکز درمانی خدمات دریافت می کنند.

او از مردم خواست از تجمعات و رفت و آمد‌های خانوادگی پرهیز کنند.

معاون درمان وزارت بهداشت با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کرونا در چهار شهرستان شرقی استان آن هم تنها با یک بیمارستان در بم‌گفت: کمبود تخت در همه دنیا وجود دارد هر کجا با کرونا در گیر باشند کمبود تخت احساس می شود و در حال حاضر مشکل کمبود تخت در بم و شرق استان وجود ندارد مردم نگران تخت نباشند ،ما از تمام ظرفیت‌ها استفاده می کنیم تا برای خدمات رسانی به بیماران مشکلی نداشته باشیم.

جان بابایی افزود: شهرستان بم‌نیاز به یک بیمارستان دیگر دارد که در حال ساخت است که با کمک دولت ساخت این بیمارستان سرعت بیشتری خواهد گرفت و شهرهای دیگر شامل ریگان ،نرماشیر و فهرج بیمارستان‌هایشان نمی توانند در شرایط کرونا خدمت رسانی کنند و تمام بیماران شرق استان و چهار شهرستان در بم درمان‌می شوند در بم‌مهارت کادر درمان برای بیماران کرونایی بسیار خوب است و تمام بیماران کرونایی در شرق استان کرمان در بم درمان‌می شوند.

او در خصوص قول وزیر بهداشت نسبت به تامین مرکز ام‌ آر آی بم و اورژانس هوایی اظهار داشت: برای تامین ام آر‌ آی در بم‌ محدودیت ارزی رخ داد و در شرایط تحریم ام آر آی بم خریداری شده است که به زودی دستگاه در بم مستقر می شود در خصوص اورژانس هوایی بم هم استان کرمان استان پهناوری است  و شرق استان نیاز به بالگرد دارد که امیدواریم دولت کمک کند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.