سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه:

اعتبار مورد نیاز برای تکمیل قطعه شهرکرد به شلمزار پیگیری می‌شود

معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل قطعه شهرکرد به شلمزار در جاده شهرکرد - شلمزار - ناغان به خوزستان هفته آینده پیگیری و تامین خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به شهرکرد اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل قطعه شهرکرد به شلمزار در جاده شهرکرد - شلمزار - ناغان به خوزستان هفته آینده پیگیری و تامین خواهد شد.

او در حاشیه بازدید از روند عملیات اجرایی جاده شهرکرد - شلمزار - ناغان به خوزستان افزود: قطعه شهرکرد به شلمزار در این طرح ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال آن تاکنون تامین شده است.


بیشتر بخوانید


پورمحمدی اضافه کرد: بقیه اعتبار مورد نیاز برای اجرا و تکمیل این طرح از طریق ماده ۵۶ و با کمک بانک‌های عامل پیش‌بینی و تامین خواهد شد.

او جاده کنونی شهرکرد به شلمزار را حادثه خیز اعلام کرد و افزود: این جاده از اهمیت خاصی برای چهارمحال و بختیاری برخوردار و رفع مشکلات آن ضروری است.

پورمحمدی اضافه کرد: رفع مشکلات پیمانکاران و پرداخت بدهی آنان در اولویت کاری مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط باشد.

او ادامه داد: برای قطعه شلمزار به ناغان در مسیر جاده شهرکرد - شلمزار - ناغان به خوزستان ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.