سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسی:

تکمیل محور‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری وضعیت اقتصادی را متحول می‌کند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برخی از محور‌های ارتباطی در این استان حائز اهمیت ویژه‌ای هستند و تکمیل این جاده‌ها وضعیت اقتصادی استان را متحول می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین کلنگ‌زنی آزادراه لردگان به ایذه اظهار داشت: برخی از محور‌های ارتباطی در این استان حائز اهمیت ویژه‌ای هستند و تکمیل این جاده‌ها وضعیت اقتصادی استان را متحول می‌کند.

او افزود: محور‌های ارتباطی مهم استان شامل جاده شهرکرد - بروجن - لردگان به ایذه و محور ارتباطی شهرکرد - شلمزار - ناغان به خوزستان است.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: وضعیت کمی و کیفی جاده‌های چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری بالاتر است، اما در گذشته به‌حدی کم‌کاری صورت گرفته که به‌نظر می‌رسد در این شاخص عقب هستیم.

او با ارزیابی مطلوب از روند اجرایی طرح‌های جاده‌ای و راهسازی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کمربندی‌های شهرکرد، بروجن و سایر جاده‌های ارتباطی این استان از اعتبارات مطلوبی بهره‌مند است.

عباسی گفت: هم‌اکنون چهار پیمانکار در جاده شهرکرد به ناغان و ۲ پیمانکار در محور ارتباطی بروجن به لردگان مشغول به کار هستند و یک پیمانکار جدید نیز از هفته آینده فعال می‌شود.

گفتنی است، عملیات اجرایی احداث قطعه نخست آزادراه لردگان به خوزستان به‌طول هفت کیلومتر و با یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

مطالعات تونل‌ها، پل‌ها و ابنیه فنی این پروژه در حال انجام است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.