سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوازی: تیم پدیده شایستگی برد برابر سپاهان را داشت

محمد نوازی مربی تیم فوتبال پدیده درباره باخت تیمش برابر تیم سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی مربی تیم فوتبال پدیده درباره شکست تیمش برابر تیم سپاهان اظهار کرد:  در ابتدا به هر ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم و به تیم سپاهان هم بابت این برد تبریک عرض می‌کنم. تیم سپاهان در بالای جدول حضور دارد  و  تیم پرمهره‌ای  است. علی رغم اینکه بازی را واگذار کردیم، اما تیم ما امروز خوب بازی کرد. فکر می‌کنم ما شایستگی برد این بازی را داشتیم، اما متاسفانه از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم.

او ادامه داد: ما ۵، ۶ موقعیت گلزنی داشتیم که ۴  موقعیتمان  صد درصد بود. همچنین ما به علت اشتباه فردی بازیکنان خود در ضدحمله غافلگیر شدیم و گل را خوردیم. البته تیم ما جوان و پرانگیزه است. هر چند قبل از شروع مسابقه ما یک بازیکن کلیدی خود را احسان حسینی را به علت مصدومیت از دست دادیم و مجبور شدیم تعویض کنیم. همچنین  عرفان معصومی ۲ هفته است که درگیر ویروس کرونا است. فکر می‌کنم بار‌ها نشان دادیم که تیم ما روی زمین فوتبال بازی می‌کند. البته ما به  دنبال حاشیه و وقت تلف کردن نیستیم.

نوازی گفت: تیم ما از روز اول  به دنبال فوتبال بازی کردن بود و بازی ما به صورت اتفاقی نیست و روی گردش توپ  تاکید می‌کنیم.   آنچه که در تمرین کار کرده بودیم در بازی امروز  همانجام دادیم، اما متاسفانه توپهایمان به گل نرفت. نیروی جوانی وارد زمین مسابقه کردیم که خوب بازی کردند. در کل تیم ما خوب بود و از بچه‌ها راضی بودیم و آن‌ها به نحو احسن دویدند و حقمان باخت نبود. به هر حال شانس بد فوتبال بود که گریبانگیر ما در زمین خودمان شد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.