سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی بهزیستی گیلان برای دریافت نذورات عید قربان

مدیرکل بهزیستی گیلان از آمادگی مراکز دولتی و تحت نظارت این اداره کل برای دریافت وجوهات و نذورات در عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین نحوی نژاد، مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: با توجه به فرا رسیدن عید سعید قربان، این مجموعه و واحد‌های تحت نظارت آن برای دریافت نذورات و وجوهات مردم استان و توزیع آن در میان اقشار تحت پوشش آماده است.

او افزود: با توجه به برگزار نشدن مراسم حج ابراهیمی (ع) امسال، مانند سال گذشته از مدیریت حج و اوقاف استان درخواست کردیم تا به متقاضیان حج اطلاع رسانی شود که قربانی و نذورات آن دسته از متقاضیان که نتوانستند به حج مشرف شوند را دریافت و به نیازمندان واقعی جامعه برساند.

مدیرکل بهزیستی گیلان ادامه داد: همچنین از اداره کل دامپزشکی گیلان هم درخواست شد تا در زمینه ذبح و رعایت اصول بهداشتی همکاری لازم را با موسسات خیریه و از جمله آسایشگاه‌های خیریه و مراکز نگهداری از ایتام به عمل آورند.

نحوی نژاد یادآور شد: به کلیه ادارات نیز این موضوع تأکید شد که دریافت نذورات مردم در عید سعید قربان در مراکز یاد شده با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا انجام شود.

او با اشاره به اینکه مردم برای پرداخت آنلاین نذورات در عید قربان می‌توانند از طرق کد دستوری #۵۰۰*۶۶۵۵* اقدام کنند، تصریح کرد: شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۷۸۲۲۶۳۶ نیز برای این منظور در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.