سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بریت ویت در راه ولورهمپتون

باشگاه بارسلونا علاقه مند است که مارتین بریت ویت بازیکن دانمارکی خود را تابستان امسال راهی تیم دیگری بکند.

نشریه اسپورت مدعی است که ممکن است بریت ویت به ولورهمپتون منتقل شود و خورخه مندس مدیر برنامه های سرشناس در حال انجام امور این انتقال است.

دورتموند تمایلی به جذب تامی آبراهام ندارد

باشگاه دورتموند تمایلی به جذب تامی آبراهام مهاجم تیم چلسی انگلیس ندارد.

باشگاه چلسی سخت در صدد جذب ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند است و امیدوار است که بتواند با گنجاندن آبراهام مهاجم تیم ملی انگلیس در این معامله بخشی از مبلغ مدنظر دورتموند را کاهش دهد اما دورتموند علاقه ای به این بازیکن ندارد.

معاوضه گریزمان با دیبالا

به ادعای نشریه اکیپ فرانسه باشگاه بارسلونا و یوونتوس در حال بررسی معاوضه آنتوان گریزمان با پائولو دیبالا هستند.

جدایی این دو بازیکن از تیم های خود در تابستان امسال بار‌ها در مطبوعات به چاپ رسیده و ممکن است این دو نفر از نیوکمپ و آلیانس آرنا سر در بیاورند.

منچستر یونایتد به دنبال سه بازیکن جدید

باشگاه منچستر یونایتد در نظر دارد قبل از پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی سه بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

این تیم موفق شد جیدون سانچو را از دورتموند جذب کند و حالا سخت به دنبال خرید رافائل واران مدافع رئال مادرید و تریپیر مدافع راست تیم ملی انگلیس و باشگاه اتلتیکو مادرید است.

مذاکره بایرن با سرخیو روبرتو

باشگاه بایرن‌مونیخ مذاکرات خود را با باشگاه بارسلونا بر سر خرید قرضی سرخیو روبرتو مدافع این تیم آغاز کرده است.

قهرمان بوندسلیگا با مدیر برنامه‌های این مدافع راست بارسا نیز تماس برقرار کرده و علاقمند است این بازیکن را با قراردادی قرضی و با بند خرید قطعی به خدمت بگیرد.

بایرن مونیخ علاوه‌بر روبرتو، سرجینو دست یا امرسون دیگر بازیکنان بارسا را نیز مدنظر دارد که البته بعید است این انتقال صورت بگیرد.

قرارداد سرخیو روبرتو تابستان آینده به پایان می‌رسد و بارسا نمی‌خواهد این بازیکن را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد.

سال ۲۰۱۹ بارسا کوتینیو را به صورت بازیکن قرضی به بایرن مونیخ منتقل کرد و از آن زمان روابط دو تیم بهبود یافته است.

تمایل برنلی برای خرید مدافع لیون

باشگاه برنلی انگلیس در نظر دارد مکسول کورنت مدافع چپ تیم لیون را به خدمت بگیرد. برنلی با باشگاه لیون وارد مذاکره شده اما برای خرید این بازیکن ۲۴ ساله باید ۱۳ میلیون یورو بپردازد.

قرارداد کورنت با لیون تا سال ۲۰۲۳ معتبر است. این بازیکن فصل گذشته در ۳۶ بازی لوشامپیونه به میدان رفت.

امیدواری لستر به تمدید قرارداد تیلمانس

باشگاه لسترسیتی نسبت به تمدید قرارداد یوری تیلمانس بازیکن ۲۴ ساله خود خوش بین است. این بازیکن  دو سال دیگر با لستر قرارداد دارد اما روباه‌ها مایلند با او قرارداد جدیدی امضا کنند.

تیلمانس که مورد توجه لیورپول نیز قرار دارد به لستر کمک کرد برای اولین بار در تاریخ این باشگاه قهرمان جام حذفی انگلیس شود.

رن آماده فروش کاماوینگا

نیکولاس هالوک رئیس باشگاه رن آماده فروش ادواردو کاماوینگا ستاره مد نظر باشگاه منچستریونایتد است. کاماوینگا از وقتی که سال ۲۰۱۹ در ۱۶ سالگی به تیم بزرگسالان رن راه یافت یکی از برجسته ترین بازیکنان جوان اروپا بوده است. چندین تیم بزرگ اروپایی از جمله منچستریونایتد خواهان جذب این بازیکن جوان هستند.

پیشنهاد جدید رم برای ژاکا

باشگاه رم در نظر دارد پیشنهاد جدید خود را برای خرید گرانیت ژاکا ستاره سوئیسی باشگاه آرسنال ارائه کند. ظاهراً رم بر سر مسائل شخصی با ژاکا به توافق رسیده است و این بازیکن نیز تمایل دارد راهی رم شود. آرسنال نیز پس از خرید لوکونگا از اندرلخت بلژیک با فروش ژاکا مخالفتی ندارد.

‏ هادسون اودوی در چلسی می‌ماند

کالوم هادسون اودوی هیچ تمایلی برای ترک چلسی ندارد و آماده است برای حضور در ترکیب اصلی توماس توخل بجنگد.

گفته می‌شد این مهاجم ملی‌پوش قرار است به عنوان بخشی از قرارداد کینگزلی کومان ستاره بایرن مونیخ راهی این تیم شود اما او تمایل دارد همچنان در لندن بماند.

بارسا گریزمان را راهی لیگ جزیره می کند

به نوشته نشریه اسپرت باشگاه بارسلونا تمایلی به انتقال آنتوان گریزمان به اتلتیکومادرید ندارد در عوض کاتالان‌ها می خواهند در لیگ جزیره خریداری برای گریزمان پیدا کنند.

گرت بیل در رئال مادرید می ماند

به نوشته آ اس گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید تا پایان قراردادش در برنابئو می ماند.

گرت بیل فصل گذشته به صورت قرضی برای تیم تاتنهام بازی می کرد و به فکر بازنشستگی در فصل تابستان بود اما حالا او می‌خواهد خود را به تیم کارلو آنچلوتی تحمیل کند و در برنامه‌های این مربی ایتالیایی قرار بگیرد.

دروازه بان وست بروم در رادار آرسنال

سم جانستون سنگربان تیم وست بروم همچنان در رادارهای باشگاه آرسنال قرار دارد. توپچی‌ها در نظر داشتند آرون رمزدیل دروازه‌بان ملی‌پوش شفیلد یونایتد را به خدمت بگیرند اما پیشرفت خاصی در این امر صورت نگرفته و حالا آنها به دنبال یک دروازه‌بان دیگر به نام جانستون هستند.

هافبک لیورپول هم بازی طارمی شد

مارکو گروئیچ بازیکن تیم لیورپول که فصل گذشته به طور قرضی در تیم پورتو پرتغال تیم بازی می کرد با امضای قرارداد قطعی ۵ ساله به این تیم پیوست و هم بازی مهدی طارمی شد.

او سال ژانویه سال ۲۰۱۶ به عنوان اولین خرید یورگن کلوپ از ستاره سرخ بلگراد به لیورپول آمده بود.

ناپولی قیمت اینسینیه را اعلام کرد

باشگاه ناپولی برای لورنزو اینسینیه مهاجم ملی‌پوش خود قیمتی ۳۰ میلیون یورویی تعیین کرد.

باشگاه ناپولی آماده است پیشنهاد جدیدی به این بازیکن ۳۰ ساله خود که قراردادش ۱۲ ماه دیگر به پایان می‌رسد، ارائه کند. چنانچه اینسینیه قرارداد خود را تمدید نکند ناپولی او را به قیمت ۳۰ میلیون یورو خواهد فروخت.

تمایل اتلتیکو مادرید به خرید مهاجم ولورهمپتون

باشگاه اتلتیکو مادرید علاقمند است رافا میر مهاجم ۲۴ ساله تیم ولورهمپتون را به خدمت بگیرد. این بازیکن در ۳ سال اخیر در لیگ جزیره به میدان نرفته است اما فصل گذشته به عنوان بازیکن قرضی در هوئسکا درخشید.

قرارداد این بازیکن سال آینده به پایان می‌رسد و ولورهمپتون علاقمند به فروش او است.

فن دبیک در فهرست خرید بارسلونا

دونی فن دبیک هافبک هلندی تیم منچستر یونایتد در فهرست خرید بارسلونا قرار گرفته است. کاتالان ها علاقه مند هستند این بازیکن را به صورت قرضی به خدمت بگیرند. او سال ۲۰۲۰ با ۳۵ میلیون پوند از آژاکس به اولدترافورد آمد اما نتوانست در جمع یونایتدها موفق شود.

بارسا علاوه بر فن دبیک، سائول از اتلتیکو مادرید و رناتو سانچز از لیل را نیز در فهرست خرید خود دارد.

ابراز علاقه واران برای بازی در منچستر یونایتد

رافائل واران مدافع فرانسوی تیم رئال مادرید علاقه‌مند است به منچستریونایتد بپیوندد. این بازیکن فرانسوی به یونایتدها اطلاع داده است که آماده است پیشنهاد آنها را بپذیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.