سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی کاروان شادی در دهه امامت و ولایت

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر خراسان جنوبی از راه اندازی کاروان شادی به مناسبت دهه امامت و ولایت در سطح شهر بیرجند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حاجی زاده دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر خراسان جنوبی با بیان اینکه  کاروان  شادی با برنامه هایی چون مداحی، نور افشانی،روضه خوانی و جشن همراه خواهد بود، گفت: این کاروان هرروز از ساعت ۱۸ در سطح شهر بیرجند به استقبال مردم می‌رود.

وی با بیان اینکه امروز در تمامی شهرستان‌ها و مراکز بخش‌هایی که بنیاد غدیر در آن مستقر است برنامه آغاز دهه امات و ولایت برگزار شد، افزود: دعای عرفه هم در مکان‌های مشخص شده با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان با بیان اینکه براساس نام گذاری هرروز، از روز‌های دهه امامت و ولایت براساس اعلام ستاد غدیرکشور برنامه‌هایی در سراسر استان اجرا می‌شود، گفت: فردا نماز عید قربان، در مکان‌های مجوز داده شده اقامه خواهد شد.

حاجی زاده با بیان اینکه روز غدیرخم، اجتماع غدیریون را خواهیم داشت افزود: فضاسازی سطح شهر و نصب پرچم در درب خانه‌ها توسط خود مردم از آماده سازی‌های این دهه است.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.