سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی صورت‌های مالی بورسی؛

رشد 6 درصدی سود خالص "رمپنا" نسبت به سال مالی قبل

سود خالص شرکت گروه مپنا در سال مالی ۹۹ به رقم یک هزار و ۹۹۶ میلیارد تومان رسید که نشان از افزایش ۶ درصدی سود شرکت، نسبت به سال مالی قبل دارد.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صورت‌های مالی تلفیقی حسابرسی نشده 12 ماهه منتهی به 31 فروردین 1400 شرکت گروه مپنا، با نماد رمپنا در تاریخ ۲۸ تیر ۱۴۰۰ منتشر شد.


بیشتر بخوانید


طبق بررسی‌های انجام شده از صورت‌های مالی شرکت گروه مپنا، درآمد عملیاتی این شرکت از ۶ هزار و ۴۱۸ میلیارد تومان در سال مالی ۹۹، به ۱۳ هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان در سال مالی ۱۴۰۰ رسیده که نشان از رشد 105 درصدی درآمد‌های عملیاتی شرکت دارد.

رشد درآمد‌های عملیاتی در صورتی محقق شده است که سود خالص شرکت در سال مالی 1400 به رقم یک هزار و ۹۹۶ میلیارد تومان رسید که نشان از افزایش ۶ درصدی سود خالص شرکت نسبت به سال مالی قبل دارد، این بدین معنی است که شرکت گروه مپنا، در سال مالی ۱۴۰۰ به ازای هر سهم ۴۹ تومان سود برای سهامداران به ارمغان آورده است.

همچنین لازم به ذکر است که سود هر سهم در سال مالی ۹۹، ۴۷ تومان به ازای هر سهم بوده است.



بررسی جزئیات درآمد‌های عملیاتی و بهای تمام شده شرکت گروه مپنا نشان می‌دهد، فروش محصولات و خدمات شرکت از طریق، فروش تجهیزات، کالا و خدمات و برق در سال مالی ۱۴۰۰، یک هزار و ۱۰۱ میلیارد تومان، سود سرمایه گذاری ۲۹۴ میلیارد تومان و سایرپروژه‌ها ۴ هزار و ۱۶۸ میلیارد تومان بوده است.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.