سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطرلغو، بازی‌های المپیک توکیو را همچنان تهدید می‌کند

رئیس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو احتمال لغو این بازی‌ها را منتفی ندانست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در فاصله تنها سه روز مانده به افتتاح رسمی مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو، توشیرو موتو رئیس کمیته برگزاری این مسابقات احتمال لغو این بازی‌ها را منتفی ندانست.

با توجه به افزایش ابتلا به ویروس کرونا در ژاپن که چالش‌های فراوانی را برای برگزارکنندگان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو ایجاد کرده است تو‌شیرو موتو رئیس کمیته برگزاری مسابقات، احتمال لغو این بازی‌ها را رد نکرد.

موتو که امروز (سه شنبه) در یک کنفرانس خبری شرکت کرده بود، در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ لغو شود؟ گفت او تعداد مبتلایان را زیر نظر دارد و در صورت لزوم با برگزارکنندگان مذاکره خواهد کرد.

موتو گفت:" ما نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که از نظر تعداد مبتلایان چه اتفاقی خواهد افتاد؛ بنابراین اگر موارد افزایش پیدا کند، با اعضای کمیته برگزاری مذاکره خواهیم کرد. "

او افزود:"ما توافق کردیم که بر اساس وضعیت ویروس کرونا مذاکرات ۵ جانبه را برگزار کنیم. در این مقطع ممکن است موارد ابتلا به ویروس کرونا افزایش یا کاهش یابد، بنابراین وقتی که موارد افزایش یابد در مورد اینکه چه باید بکنیم، فکر خواهیم کرد. "

مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۰، روز جمعه این هفته بدون حضور حامیان مالی و شرکت‌های پشتیبان المپیک برگزار خواهد شد که ضربه دیگری بر این بازی‌ها محسوب می‌شود.

کووید ۱۹ در حال افزایش در توکیو است و بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ که به علت شیوع کرونا یک سال به تعویق افتاد، بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.