سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویروس کرونا غالب، تخت‌ها پر

تخت‌های کرونایی بیمارستان‌های رازی و ولیعصر شهرستان قائم شهر پر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر محمد گران رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر با بیان اینکه ۲۳۱ بیمار کرونایی اکنون در دو بیمارستان این شهرستان بستری هستند، از افزایش مراجعه بیماران کرونایی در روز‌های اخیر خبر داد و گفت: ۲۱ بیمار کرونایی فقط در دو روز گذشته در این بیمارستان‌ها بستری شدند.

او افزود: تخت‌های کرونایی بیمارستان‌های رازی و ولیعصر این شهرستان پر شده است و اگر روند ابتلا به کرونا همچنان افزایشی شود این شهرستان بزودی با یک فاجعه روبرو خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر با انتقاد از عادی انگاری مردم نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: پنج نفر از اعضای یک خانواده که در جشن تولد شرکت کرده بودند در یک روز مبتلا به کرونا شدند و اکنون با درگیری ۴۰ درصدی ریه بستری هستند.

دکتر گران ادامه داد: مردم از خطر این ویروس اگاه هستند، اما شیوه نامه‌های بهداشتی را به درستی رعایت نمی‌کنند.

او گفت: کاهش ابتلا به کرونا و کنترل این ویروس اکنون با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط مردم و اصناف و تسریع در واکسیناسیون امکان پذیر است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر افزود: تاکنون بیش از ۴۶ هزار دوز واکسن کووید ۱۹ به قائم شهری‌ها تزریق شده است که ۳۶ هزار دوز آن مربوط به مرحله نخست واکسیناسیون است.

انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.