سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیماران کرونایی در یک قدمی دوهزارتایی شدن

با بستری ۴۶۳ بیمار جدید تعداد بیماران کرونایی بستری در استان مازندران به هزار و ۹۱۵ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ۴۶۳ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و ۳۴۴ بیمار مرخص شدند.

هزار و ۹۱۵ بیمار مبتلا به کرونا ویروس اکنون در مراکز درمانی مازندران بستری هستند که ۲۸۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

۱۲ هم استانی نیز شبانه رو گذشته بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان خود را از دست دادند.


شناسایی ۳۴۰ بیمار کرونایی جدید

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۳۴۰ بیمار جدید کرونایی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و ۲۶۴ نفر ترخیص شدند.

او با بیان اینکه هزار و ۴۸۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند، افزود: ۲۴۲ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به جان باختن ۱۱ تن از مازندرانی‌ها در ۲۴ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید کرد.

شناسایی ۱۲۳بیمار کرونایی جدید

دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز گفت: ۱۲۳ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه بستری و ۸۰ بیمار نیز مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۴۳۴ نفر اعلام کرد و افزود: ۳۸ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: یک نفر بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل جان باخت.

انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.