سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ثبت احوال اصفهان:

تنها ۲ درصد از جامعه هدف در اصفهان برای کارت هوشمند ملی اقدام نکردند

غفرانی گفت: تنها ۲ درصد از جامعه هدف چهار میلیون و یکصد هزار نفری در استان برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت‌نام نکردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین غفرانی کجانی مدیرکل ثبت احوال اصفهان گفت : تعدادی از کارت‌های هوشمند ملی صادرشده و یا در آستانه تحویل است و تعدادی از درخواست‌ها نیز در صف رسیدگی قرار دارد و برخی از درخواست دهندگان نیز باوجود ارسال پیامک تحویل، هنوز برای دریافت اقدام نکردند.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در ارائه خدمات صدور کارت ملی برای باقیمانده جامعه هدف در استان وجود ندارد، از افرادی که تاکنون برای دریافت کارت ملی اقدام نکرده‌اند خواست تا هرچه سریع‌تر برای ثبت درخواست خود به ادارات ثبت‌احوال و دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

مدیرکل ثبت‌احوال اصفهان بیان کرد: کسانی که برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت‌نام کرده، اما هنوز کارت خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با استفاده از رسید ثبت‌نام کارت و همچنین یک مدرک معتبر دیگر در دفاتر دولتی و غیردولتی خدمات موردنیاز را دریافت کنند.

جمعیت استان اصفهان بالغ‌بر پنج میلیون نفر است که در زمان حاضر حدود چهار میلیون و یک‌صد هزار نفر از افزادی که به سن ۱۵ سالگی رسیده‌اند مشمول دریافت کارت ملی هوشمند هستند.

کارت هوشمند ملی که صدور آن از سال ۹۳ در کشور آغاز شد با سه کاربرد اصلی شناسایی، تصدیق هویت و امضای دیجیتال، این امکان را فراهم می‌کند تا از آن به‌عنوان یک ابزار چندمنظوره استفاده شود.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.