سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش رطوبت هوا برای بوشهر پیش بینی شد

هواشناسی بوشهر پیش بینی کرده است که تا آخر هفته سمت وزش باد، جنوبی و شرجی هوا بالا باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدرضا انصاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در این هفته با وزش بادهایی که بیشتر جنوبی هستند، شرجی بالا خواهد بود.

او افزود: همچنین در ساعاتی از ظهر امروز تا اوایل شب با افزایش ابر‌های همرفتی در استان، اغلب در ارتفاعات شمال شرق، شرق و در بخش‌هایی از مناطق جنوبی، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به صورت رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای گاهی همراه با گردوخاک وجود دارد.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر آسمان استان تا فردا کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط، به ویژه نواحی جنوبی و ارتفاعات استان با احتمال وقوع رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای خواهد بود و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی رخ می‌دهد.

انصاری، جهت وزش باد را متغیر، بیشتر جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.

او گفت: ارتفاع موج نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و هنگام وزش تندباد لحظه‌ای ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.


بیشتر بخوانید


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در شبانه روز گذشته برازجان با ۴۱ و اهرم و خورموج با ۲۸ درجه سلسیوس بیشترین و کمترین دما را ثبت کرده‌اند.

انصاری عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۴۴ بامداد، جزر اول ساعت ۱۲:۳۵، مد دوم ساعت ۱۷:۳۶ و جزر دوم دریا ساعت ۲۲ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.