سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا زنجان افتتاح شد

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:در آستانه عید سعید قربان مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا استان زنجان با هدف بررسی جرایم اینترنتی افتتاح شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان بااشاره به توسعه فن‌آوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در عصر حاضر و تاثیرات عمیق و غیرقابل‌انکار این فن‌آوری‌ها بر زندگی افراد جامعه، گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با جرایم فضای سایبری، ضرورت تشکیل مرکزی به نام فوریت‌های سایبری در استان زنجان احساس شد.

او افزود: همکاران ما در مرکز فوریت سایبری به صورت شبانه‌روزی در این مرکز مستقر هستند و در ارتباط با شهروندان و افرادی که قربانی جرایم اینترنتی شده‌اند مطالبه آن‌ها را دریافت و بلافاصله با بکارگیری تیم‌های عملیاتی به شکایات این افراد رسیدگی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه رسیدگی در زمان طلایی جرایم در کشف جرم بسیار موثر و تاثیر گذار است، گفت: راه‌اندازی مرکز فوریت‌های سایبری می‌تواند فاصله وقوع جرم با کشف آن را کوتاه کند.

سردار جهانبخش در پایان با اشاره به اینکه شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ برای دسترسی مردم به مرکز فوریت‌های سایبری به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشکلات شهروندان خواهد بود بیان داشت: علاوه بر شماره تلفن مذکور مردم می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir از خدمات مرکز فوریت‌های سایبری بهرمند شوند.

 مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا استان به مناسبت عید سعید قربان و دهه ولایت توسط سردار " رحیم جهانبخش " فرمانده انتظامی استان افتتاح و راه اندازی شد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.