سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی و جمع آوری ۱۱۳ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در چهارمحال و بختیاری

طی ۱۰ روز گذشته تعداد ۱۱۳ دستگاه غیر مجاز رمز ارز از ۲۲ مرکز در شهرستان‌های شهرکرد، لردگان، بروجن، سامان و فارسان شناسایی، جمع آوری و مورد پیگرد قانونی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استخراج غیر مجاز رمز ارز‌ها از دلایل اصلی کمبود برق و بروز خاموشی‌های اضطراری است گفت: طی ۱۰ روز گذشته تعداد ۱۱۳ دستگاه غیر مجاز رمز ارز از ۲۲ مرکز در شهرستان‌های شهرکرد، لردگان، بروجن، سامان و فارسان شناسایی، جمع آوری و مورد پیگرد قانونی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه روش‌های کشف وشناسایی این مراکز تقویت شده و ابتکار عمل‌های جدیدی افزوده شده است افزود: کشف و جمع آوری ماینر‌های غیر مجاز، افزایش پیدا کرده است و مردم سطح استان می‌توانند مراکز غیر مجاز رمز ارز‌ها را از طریق پلیس ۱۱۰، تلفن پاسخگوی اتفاقات برق ۱۲۱ گزارش دهند و یا اطلاعات این مراکز را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۳۸۱۱۲۱ ارسال کنند و از پاداش‌های مربوطه بهره‌مند گردند.


بیشتر بخوانید


فرهزاد اضافه کرد: از آغاز طرح مقابله با مراکز غیرمجاز رمز ارز‌ها در سطح استان تاکنون تعداد هزار و ۴۲۶ دستگاه با توان مصرفی ۳.۵ مگاوات معادل با مصرف برق شهر فرخشهر، کشف و جمع آوری شده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.